НИЕ СМЕ ТУКА ДА ВИ ОДГОВОРИМЕ !
1. Што е резервациски код (booking reservation number, PNR – passenger name record)?
2. На кој чекор во процесот на резервација е прикажана вкупната сума на авионкиот билет?
3. Моето презиме ги содржи македонските букви ( ч,ш,ж,џ), што треба да направам?
4. Ме интересира колку време однапред е потребно да се резервира авионски билет? Дали цената на билетот би била пониска доколку резервирам неколку месеци однапред?
5. Дали можат авионските билети да се платат со кредитна картичка (Master Card, Maestro)?
6. Дали може билетот да се плаќа на рати?
7. Можам ли на авионскиот лет да носам течност, храна и лекови? Која е постапката доколку имам хронична болест и за истата треба да носам лекарства со себе?
8. Јас сум вегетаријанец и сакам да резервирам посебен вид на оброк на летот, како можам да го направам тоа?
9. Имам проблеми со движењето, како можам да побарам дополнителна помош на аеродром?
10. Дали со себе на пат можам да го земам својот домашен миленик?
11. Кои се ограничувањата за багаж?
12. Кои се ограничувањата за рачен багаж и дали со себе на аеродром можам да го носам мојот лаптоп?
13. Дали можам на страницата airtickets.mk да резервирам седишта? Што ќе се случи доколку заборавам да резервирам седиште при резервацијата?
14. Со оглед на тоа што не го знам точниот датум за враќање, дали има можност да се купи повратен билет без одреден датум на враќање?
15. Дали можам на страницата airtickets.mk да резервирам билет во еден правец?
16. Дали на страницата на airtickets.mk можам да направам резервација за лет доколку се работи за комбинација од повеќе летови или компании (3 до 4)?
17. Која е возрасната граница за патници во авио сообраќајот? Зошто е важно да се внесе датумот на раѓање при правењето на резервација?
18. Во текот на правењето на резервацијата, ја одбрав опцијата >>I will contact you with the payment detail<<, до кога е валдина мојата резервација?
19. Ја купив картата и на маил добив потврда со информации за авионскиот лет. Дали е наведно тоа во мојата авионска карта и што се ми е потребно за патување?
20. Во текот на патувањето се промени датумот за враќање, како и каде можам истиот да го променам?
21. Купив авионска карта, но приморан сум да ја откажам, дали можам да добијам поврат на средствата?
22. Имам купено авионски билет и моето патување се состои од неколку летови со застанувања. Што се случува во случај да касни првиот лет и да не стигнам на следниот?
23. Дали доколку имам купено авионски билет од airtickets.mk ќе бидам известен доколку има отказ на летот или промена на времето на летот?
24. Постои ли можност да се пренесе авионскиот билет на друго лице?

ИНФОРМАЦИИ

ticket@savana.com.mk

+ 389 2 3 115 826
понеделник до петок - 09:00 до 21:00 ч.
сабота - 10:00 до 15:00 ч.


+389 78 400 003
за итни повици вон работно време